Archiwum luty 2011


lut 27 2011 foto
Komentarze: 0

światło słoneczne  do pokoju na przedmiotach w  punkt skupiający strzału. Wtedy potrzebowałem  ‘ wyczyść" światło w reszcie  pokój. To zostało zrobione przez używanie  miękkie pudełko na świetle, zabrał się do 312  zatrzymuje mniej  niż dostępny, razem z bardzo  subtelne światło odskakujące do białego  sufit. To zmiękcza cienie od  miękki - odgrodź nawet więcej. W końcu, otwarcie  okno nieznacznie tworzy czuć się  miły letni wietrzyk przychodzący do  ciepły nasłoneczniony pokój." { Photograph  prawo autorskie) Fotografia unika użycia parasoli dla wewnętrzny napełniać się - w jako on znajduje  oni powodują świecić, by wylać się ponad do obszarów, które nie wymagają tego. Miękkie pudełka są kierunkowy i dlatego bardziej kontrolowalny. Fotografia używa minimalnego numeru zmierzać do tego fillin, raczej tylko jeden. Gdzie przestrzeń jest ograniczona, on odskakuje  bezpośredni błysk poza sufitem zamiast. W odniesieniu do wolframu światła pokoju, Fotografia trzyma ich  wyłączył, gdzie możliwy, pozwalając światło dzienne { albo  sztuczne światło słoneczne) być panującym źródłem oświetlenia. Gdzie  to jest ważne, by mieć stołową lampę pałającą w obrazie,

mojfotograf : :
lut 27 2011 fotki
Komentarze: 0

dla  przykład, on zwykle łączy to, aż do witki za  aparat fotograficzny więc on może wyłączyć to w przybliżeniu poćwiartować  drugi do wystawienia. To tworzy skutek pałania  świeć ‘ wypalając" lampa i odbarwiając  otaczające światło. próbuje nie zastrzelić ogólne strzały pokoju w otworach  szerszy niż f / ll i zwykle w wystawieniach z między 1 i  8 sekund. Jego preferowany wybór filmu jest Kodak EPP 100, w białego dnia wyważony film przezroczystości koloru. On używa tego w  połączenie z Polaroid Polacolor 100, którego on znajduje daje  lepszy przewodnik wystawienia, jeśli odszedł, by przetworzyć dla pary z  minuty zamiast z polecił 90 sekund. Ponieważ  tolerancje chwili Polaroid - drukuj materiały być  poprawił się tak bardzo przez rok, by poradzić sobie z skrajnościami z  ponad - i underexposure, Fotografia znajduje, że to ma właciwie  zrobił to twardsze, by użyć jako dokładny przewodnik wystawienia. Jednakże, on nadal znajduje to rozsądnie dokładne nawet w długim  wystawienia 8 sekund, wbrew faktowi, że przesunięcia kolorów  do zielonego. Aby oszczędzić na

mojfotograf : :
lut 27 2011 fotografia
Komentarze: 0

światła słonecznego przetrwać fotograf ślubny łódź  okno (bądź ten prawdziwy, odbity albo całkowicie sztuczny). Taki  skrzyżowanie światła od zewnętrznego do wewnętrzny produkuje najwięcej  naturalne i przekonujące pojawienie się na filmie. Jeśli błysk jest użyty  dla tego celu, on może dyktować ilość dostępnego światła  on chce zawrzeć, zależąc, czy albo nie on chce  odprowadź , jak widok do drzwi okna. Światło wewnątrz wnętrze  jest uzupełniony około napełnić się - w błysku strzelanym przez miękkiego - pudełko, z przetworzył 3 – 4 zatrzymań mniej niż otaczające lekkie czytanie. PROFILE  I  TECHNIKI  PROFESJONALNY  WEWNĘTRZNY  FOTOGRAFIA  160  Liczba A. 3 wnętrza Master  fotograf: ‘ This  fotografia została wzięta z 180mm  soczewka, by poskładać wszystkie elementy. Jako  to był całkiem ciemnego pokoju z  wystając drzewa tylko na zewnątrz  okno, nie było żadnego bezpośredniego światła słonecznego. Ja  dlatego potrzebował utworzyć mojego własnego. To zostało osiągnięte przez używanie lustra  umieścił na stojaku około 10 metrów daleko  z domu, odbijając

mojfotograf : :